Киев, Столичное шоссе, 104

+38 (066) 404-36-88

Основні правила участі в тендерах

Участь в державній закупівлі – це не просто можливість отримати вигідне замовлення та добре на ньому заробити. Для компаній, яким раніше не доводилось брати участь в тендерах – це досить важливий досвід, який надалі допоможе зробити фірмі великий крок вперед. У випадку, якщо виграний тендер буде ще й добре виконаний, компанії надалі буде простіше знаходити нових партнерів для співробітництва.

Важливо зазначити, що для виконання такого замовлення буде недостатньо просто знайти електронний майданчик. Не так важливо, чи то буде сайт tender.uub.com.ua, чи якийсь інший ресурс. Головне – це впевнитися в тому, що він внесений до системи ПроЗорро та є акредитований. Всі сторонні моменти – це вже на розгляд потенційного учасника торгів. Він в праві сам обирати той сервіс, яким йому буде зручно користуватися.

Яких правил участі варто дотримуватися?

В цілому, можна виділити досить багато правил участі в держаних закупівлях. Чим більше моментів ви будете враховувати тим краще. Але, якщо часу на те, щоб ознайомитися з всіма моментами недостатньо, можна пройтись хоча б по базовим аспектам, які повинні розглядатися в обов’язковому порядку.

Як мінімум, мова йде про такі моменти:

  • Подаючи заявку на участь в тендері, ви автоматично даєте згоду на те, що готові дотримуватись всіх правил проведення самого тендеру. Відповідно, подальша відмова від своїх зобов’язань можете принести вам багато проблем;
  • Свою заявку про участь в торгах потрібно правильно оформити. Мова йде не тільки про сам зміст, але й про граматичну складову. Бажано, щоб в пропозиції не було ніяких помилок. Якщо ж вони будуть, то їх доведеться усунути протягом 24 годин;
  • Сама пропозиція повинна бути оформлена згідно з поданою тендерною документацією. Тобто, ви повинні відправити повний перелік документів, які знаходяться серед вимог і вказані в самому оголошенні;
  • Дуже важливо, повторно опрацювати весь перелік документів і ще раз звіритись з тим, чи всі вони були подані вчасно. Навіть самі дрібні помилки будуть серйозним приводом для того, щоб отримати відмову.

В крайньому випадку, якщо не вдається уточнити всі ці моменти, завжди можна звернутись до технічної підтримки та запросити допомогу в розв’язанні цих питань. Як правило, оператори йдуть на зустріч і готові проконсультувати клієнтів по таким питанням.